Video vertimas:
"Yra daugybė priežasčių, rodančių, kad ugdymas lauke yra nuostabus pasirinkimas. Tyrimai rodo, kad laikas, kurį praleidžiame lauke, yra naudingas tiek mūsų fizinei, tiek emocinei sveikatai.
Būdami lauke gauname daug vitamino D iš saulės šviesos - tai sveika ir naudinga mūsų kūnui. Ženkliai sumažėja kortizolio lygis, kuriam turi įtakos mūsų patiriamas stresas. Būnant lauke, mėgaujantis gamta, mūsų streso lygis akivaizdžiai mažėja. Lauke juda mūsų raumenys, visas kūnas, kuris tiesiogiai tampa ugdymosi proceso dalimi.
Buvimas lauke sumažina nerimą ir pagerina atmintį. Per potyrį lengviau įsimenama informacija. Ji tampa ne tik perskaitytu faktu knygoje, bet realia ir asmeniškai išgyventa patirtimi. Todėl informacija tampa vertingesnė ir lengviau įsisavinama. Tai ir puikus komandos formavimo įrankis, padedantis kurti santykius su kitais žmonėmis. Mes ne visada gamtoje pastebime tuos pačius dalykus. Galbūt kitas pastebėjo kažką skirtingo, nei tu pastebėjai? Ir tai įkvepia troškimą mokytis daugiau apie tai, ką pamatei.
Buvimas lauke padeda suvokti pasaulį kurį sukūrė Dievas, padeda pamatyti net mažiausias jo detales. Turiu mintyje, mes turime Dievą, kuris sukūrė miniatiūrines gysleles medžių lapuose, o kiekvienas jų yra skirtingas. Mokantis apie tai, kaip augalai išgyvena per žiemą, kaip jie atauga ir atgimsta kiekvieną pavasarį, atveria vaiko susidomėjimą. Tai suteikia pasitikėjimo ir užtikrintumo, noro patirti pasaulį, laisvės pojūtį. Ženkliai sumažina problemų ir netinkamo elgesio atvejų, nes vaikai domisi tuo kas vyksta, aktyviai dalyvauja veiklose ir gerai jaučiasi.
Buvimas lauke turi įtakos ne tik vaikų nuotaikai. Mokytojai taip pat jaučiasi daug geriau. Iš veiklų visi grįžta įraudusiais skruostais, smagiai pažvarbusiais pirštukais. Mokomės ne tik patirdami gamtos grožį, bet ir suvokdami, kaip Dievas rūpinasi mumis per natūralų pasaulį. Mokomės apie vandenį, sužinome įvairius būdus, kaip išsaugoti mums duotą Viešpaties grožį. Kai ugdytojai gali išsivesti vaikus į lauką, tai nėra tik pramoga - tai kartu ir pagalba akademinių žinių įsisavinimui.
Tyrimai parodė, kad atsiskaitymo testų rezultatai yra aukštesni tų vaikų, kurie turėjo galimybę ugdytis lauke. Tai neturi būti vien tik mokymas(is) apie gamtą. Lauke galima mokytis bet kuriuos akademinius dalykus. Vaikai labiau įsitraukia, geriau įsisavina informaciją, jaučiasi laimingesni, patenkinti mokymusi ir noriai prisiima atsakomybę už ugdymąsi. Turi galimybę dirbti kartu, matydami save bendruomenės ir pasaulio dalimi."